جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم به ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی با تلاش ماموران کلانتری شهرک فراجا در مشهد دستگیر شد.

دستگیری متهم به ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در مشهد

سردار احمد نگهبان افزود: دیروز یکی از تیم‌های پیشگیری انتظامی کلانتری شهرک فراجا هنگام گشت زنی در بلوار صدف مرد جوان را که هراسان با یک کیسه از داخل یک مجتمع مسکونی خارج شد، مشاهده کرده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: متهم با مشاهده خودروی پلیس با رها کردن کیسه فرار کرد که پس از مسافتی کوتاه دستگیر و در بازرسی از کیسه همراه او تعدادی ظروف مسی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مظنون به سرقت که در بازجویی های اولیه منکر هر جرمی بود، اما در مواجهه با ادله پلیس و استعلام از اهالی مجتمع به سرقت لوازم از داخل یکی از انباری های این مجتمع مسکونی اعتراف کرد.

وی بیان کرد: متهم ۴۲ ساله که معتاد و دارای چندین فقره سرقت است، پس از انتقال به کلانتری به ۸۳ فقره سرقت از انبار مجتمع های مسکونی فاقد نگهبان در محدوده بولوار وکیل آباد، سیدرضی، دانشجو، معلم، دانش آموز، قاسم آباد و الهیه در سه ماه گذشته برای تامین هزینه های مواد مخدرش اعتراف کرد.

نگهبان با اشاره به شناسایی ۲۰ شاکی در این خصوص اظهار کرد: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرایم احتمالی، شناسایی همدستانش و افراد مالخر با هماهنگی قضایی در پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد ادامه دارد.

وی از شهروندان خواست ضمن استفاده از قفل های مطمئن برای درب انبار و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان، هرگز به افراد ناشناسی که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به عنوان آشنایان یکی از ساکنان مجتمع و یا مأموران قرائت کنتور قصد ورود به ساختمان را دارند، اعتماد نکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.